همه چی باهم!

به یه ورت

همه چی باهم!

به یه ورت

تنهایی......

این روزا حال و روز خوشی ندارم و همه چی برام  

 

کسل کننده شده اما هنوز نوشتن تو وبمو دوست  

 

دارم.  

در این تنهایی که خواب..........

در این تنهایی که خواب از چشمانم ربوده است  

به تو می اندیشم می دانی دوست داشتن تو کار اشتباهی است پس قلبم به من اجازه نمیدهد کار درستی انجام دهم چرا که در تو غرق شده ام  و هرگز بدون تو در کنارم نجات نخواهم یافت من همه ی وجودم را نثار می کنم تا تنها یک شب دیگر در کنار تو باشم تمامی زندیگیم را به خطر می اندازم تا تو را یکباردیگر در کنارم حس کنم چرا که قادر نیستم تنها با خاطر سرودمان زندگی کنم من همه ی وجودم را در راه عشق تو فدا می کنم.محبوبم میتوانی مرا حس کنی و تصور کنی که من به چشمانت خیره شده ام تو را به روشنی می بینم زنده و جاودانه 

در ذهنم جای گرفته ای با این حال همچون  

 ستاره ی بخت من از من دور هستی.

  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
کاوه جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://gongekhabdide.blogsky.com/

قسمت آرزو های اردیبهشتی
آه بی امان بارش این همه نگاه را
اعتماد کدام چتر ایمن است
وقتی نبودت را چشمها یم اشک می کنند
و ترد نای شا نه های شو قم را
اعتنای کدام دست؟

raha سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://khoftan-dar-atash.blogfa.com

سلااااااااام
آپم

مریم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://radepayeghasedak.blogfa.com

سلام
حق داری تواین دوره زمونه آدم یا باید کسل بشه یا دیوونه
خوبه که تو کسل شدی
آپم خوشحال میشم سر بزنی

مریم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://radepayeghasedak.blogfa.com

سلام چرا حال و روز خوشی نداری؟
من آپم بیا شاید حالت عوض بشه
منتظرم

............... سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

با سلام
سلام، اینو یه دوست برام فرستاده بود!
تورو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون. دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم ناامید شدند .شبی خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست
اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از
دست داد . مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد . به دست کسی دیگری رسید
عمل نکرد پسرشو را از دست داد. اگر به زینب اعتقاد داری این پیام واسه 20
نفر بفرست...............
20 روز دیگه منتظر معجزه باش

خدا همه رو شفا بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد