همه چی باهم!

به یه ورت

همه چی باهم!

به یه ورت

تنهایی......

این روزا حال و روز خوشی ندارم و همه چی برام  

 

کسل کننده شده اما هنوز نوشتن تو وبمو دوست  

 

دارم.  

در این تنهایی که خواب..........

ادامه مطلب ...

کلمات شیرینی که میخواهم به تو بگوییم..........


  

 


کلمات شیرینی که میخواهم به تو بگوییم از این قلم 

سرچشمه میگیرند و من نمی توانم بدون  

اینکه به تو شب بخیر بگوییم به خواب بروم آنگاه که 

با تو ام خودم را کامل می یابم و آن زمان   

که در کنارت نیستم در خود فرو میشکنم هر آنچه به 

من میگویی برایم مقدس است و چشمان  

آبی تو آنگونه است که آن هنگام که در کنارهم آرام 

   گرفته ایم نمی توانم از آنها چشم بر  

گیرم و تو در گوشم زمزمه میکنی قول بده همیشه

     

       در کنارم می مانی ولی نیازی نیست

  

 این را بگویی می دانی من فقط به  خاطر توست

که زنده ام و می دانی که  چقدر مشتاق

 در آغوش گرفتن و ماندن در کنار تو   هستم تا به

    تو نشان دهم که تو آسمان شبهای 

 زندگی ام هستی پیش از این همواره در و‌‌‌‌‌رای تو

 قدم بر می داشتم ولی اکنون تا ابد در

 کنارت خواهم ماند شبهای بسیار با چشمان اشکبار 

به خواب رفتم و حال که تو مرا دوست داری

  من نیز خود را دوست دارم هیچوقت نیندیشیده

          بودم که محبوبم تو باشی.  

  

امتحاننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

فردا امتحان دارم حوصله خوندنم  

 

ندارم قدیما حداقل انگیزه ۱۰ گرفتن داشتیم 

 

اینم دیگه نداریم

دوست داشتن


 

 دوستم داشته باش   بادها دل تنگند 

 

  دستها بیهوده     چشمها بی رنگند 

 

دوستم داشته باش    شهرها می لرزند 

 

برگ ها می سوزند    یادها می گندند 

 

باز شو تا پرواز          سبز باش از آواز 

 

آشتی کن با رنگ     عشق بازی با ساز 

 

دوستم داشته باش    سیب ها خوشکیده 

 

یاس ها پوسیده       شیر هم ترسیده 

 

دوستم داشته باش   عطرها در راهند 

 

دوستت دارم  ها      آه  چه  کوتاهند 

  

دوستت خواهم  داشت   بیشتر از باران    

 

    گرم تر از لبخند     داغ چون تابستان 

 

 

دوستت خواهم داشت   شادتر خواهم شد 

 

 

ناب تر روشن تر       بارور خواهم شد 

 

دوستم داشته باش    برگ را باور کن 

 

  آفتابی تر شو       باغ را از بر کن 

 

دوستم داشته باش   عطرها در راهند 

 

دوستت دارم  ها     آه چه کوتاهند 

 

 

خواب دیدم در خواب    آب آبی تر بود 

 

 

رز پر سوز نبود      ضخم شرم آور بود 

 

 

خواب دیدم در تو    رود از تب می سوخت 

 

 

نور گیسو می بافت   باغ چه گل می دوخت 

 

 

دوستم داشته باش   عطر ها در راهند 

 

 

دوستت دارم  ها      آه چه کوتاهند.  

 

   

 

فکر

 


 

به تو که فکر میکنم   از همیشه بهترم 

 

وسط غربت آب       صدفی شناورم 

 

به تو که فکر میکنم  باغ خوش عسل من 

 

            غنچه و پولک منم.

 

زندگی

قانون زندگی تدبیر نیست تغیر است 

 

         تا نروی نمیرسی  باید بشوی تا بشود.